Matutdeling

Stavanger Baptistmenighet har fått en hyggelig forespørsel fra Den Frie Evangeliske forsamling om å bli med på matutdeling på Evangeliehuset. Det begynte med at Evangeliesenteret tok kontakt med Den Frie Evangeliske Forsamling. DFEF tok igjen kontakt med oss. Målet er å nå økonomisk svake familier og enkeltpersoner i området rundt kirken. Vi har tatt kontakt med NAV og de vil forhåpentligvis sende personer og familier til oss. Pakking av mat vil skje fra ca. kl. 15:00-17:00 Utlevering av mat er fra 17:00-18:00. Vi i menighetsrådet synes dette er en gavepakke fra Gud til oss. Vi ønsker å være utadrettet og også ha diakonalt fokus.

Ønsker du å vite mer og kanskje også melde deg som frivillig, kan du ta kontakt med Gunhild S. Røyseland på tlf: 993 19 289

Vi trenger noen som pakker maten og deler den ut. Det er ingen økonomiske kostnader for oss, her trengs «kun» frivillige medarbeidere med tid til overs og hjerte for saken.

Be gjerne for dette pionerarbeidet, be om at mennesker skal bli sett og at vi får hjulpet de som trenger det aller mest.

Bildene er hentet fra Evangeliesenteret.no